WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

  • masa pelepasan:2024-03-17 16:19:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:130
  • Penerangan pantas:

    Watford,Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantu

Kandungan artikel

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

WatfordThe fixed scissor fork lifting platform has good lifting stability and a wide range of applications. The cargo lifting equipment is mainly used for transporting goods between height differences in production lines. Memuatkan dan membuang bahan menyesuaikan tinggi bahagian kerja semasa pengumpulan, memberi makan dengan penyedia ketinggian tinggi mengangkat komponen semasa pengumpulan peralatan besar, dan menyokong lokasi penyimpanan dan muatan dengan forklift dan kenderaan transportasi lain untuk pemuatan dan membuang cepat barang.

Apabila memasang,WatfordJembatan boarding tetap,WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu gunting, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

PanaduraBengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.


WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian



Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Platform mengangkat garpu gunting tetap adalah platform mengangkat hidraulik khusus yang digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza, serta mengangkat kereta antara lantai garaj tiga dimensi dan garaj. Platform mengangkat jenis garpu gunting tetap mempunyai struktur yang kuat, kapasitas pembawa muatan yang besar, dan pemasangan dan penyelenggaran mudah. Ia adalah peralatan ekonomi dan praktik ideal untuk pembawa barang antara lantai rendah sebagai alternatif untuk lif.

Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

permintaanMinyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Platform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.


WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian



Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

Perkhidmatan pertamaSemak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

Kelajuan angkat: mm/s (pemacu hidraulik)

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

WatfordLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.


WatfordMaklumat produk lain
  • KomloLift rumah villa jenis trekItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

    KomloLift rumah villa jenis trekItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

  • HajiganjSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakSistem Pembangunan Digital

    HajiganjSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyakSistem Pembangunan Digital

  • BedgoshPlatform hidraulik tetapApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

    BedgoshPlatform hidraulik tetapApa yang boleh dibahagikan kepada beberapa kategori

  • BedgoshJembatan naik bimbit hidraulikBorong lebih disukai

    BedgoshJembatan naik bimbit hidraulikBorong lebih disukai

  • NicastroJembatan naik hidraulik tetapPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

    NicastroJembatan naik hidraulik tetapPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

  • NicastroHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanApakah pengelasan tertentu

    NicastroHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanApakah pengelasan tertentu

  • NicastroLift tahapApakah langkah-langkah umum

    NicastroLift tahapApakah langkah-langkah umum

  • Bhatpara AbhaynagarSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringPerlu menyesuaikan struktur industr

    Bhatpara AbhaynagarSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringPerlu menyesuaikan struktur industr

  • segera:Peringatan: Maklumat WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian memberi anda WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian oleh syarikat kami, perkhidmatan WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian. WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WatfordPlatform angkat hidraulik bergerak garpu guntingBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!